preloader

MiR-InnerWorkAcademy

Testimonial MiR InnerWorkAcademy

Mirjam Den Boer wilde met haar bedrijf MiR-InnerWorkAcademy graag werken aan een betere online zichtbaarheid, en meer zelf-activatie trainingen verkopen. Daarnaast wilde ze zich meer gaan richten op dingen die ze leuk vind (haar vak), en wilde ze ontzorgd worden op het gebied van online marketing.

We besloten een online marketing strategie uit te werken die zou passen bij dit einddoel. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat het het beste zou zijn om door middel van social media marketing een gratis 3-daagse cursus te gaan aanbieden. De advertentie zou de bezoeker doorsturen naar een landingspagina, waar we meer informatie over de cursus verschaften en probeerden de bezoeker zover te krijgen om zich in te schrijven. Naast social media advertising is er ook e-mailmarketing ingezet in deze campagne.

Het doel was om met €500,- advertentiebudget 100 deelnemers voor deze cursus te werven. Dit doel hebben we met vlag en wimpel behaald. We hebben gezorgd voor ruim 400 inschrijvingen voor het advertentiebudget van €500,-. Gedurende de 3-daagse gratis cursus kregen de kijkers de aanbieding voor de betaalde training van Mirjam. Dit heeft zowel voor de korte- als lange termijn goede resultaten opgeleverd. Natuurlijk zijn we hier meer dan blij mee en kijken we uit naar toekomstige samenwerkingen!

Benieuwd hoe we een soortgelijke campagne voor jou kunnen inrichten? Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

Back to Back Digital Marketing Logo

Informatie

  • ClientMiR InnerWorkAcademy
  • CategorySocial Advertising
  • Websitehttps://mir-innerworkacademy.nl/