preloader

5 tekenen dat je een online marketingbureau moet inschakelen.

Digitale marketingbureaus kunnen in 3 jaar €500.000 aan inkomsten verdienen en in slechts 90 dagen onverwacht €100.000 binnenhalen.

Als u overweegt een bureau te starten, snappen we het. We werken samen met eigenaren van bureaus over de hele wereld die hebben ontdekt hoe ze zes cijfers per maand aan inkomsten kunnen genereren. Deze eigenaren van bureaus zijn allemaal op dezelfde plek begonnen:

Ze hadden een reeks digitale marketingvaardigheden die ze op grote schaal gebruikten.
Het verschil tussen werken als een digitale marketeer en het hebben van een bureau zijn die laatste twee woorden. Als digitale marketeer heb je maar zoveel ruimte om te schalen. Met maar 24 uur in een dag en een leven om te leven, kun je maar zoveel werken.

Maar met een bureau kunt u andere mensen inhuren om met u samen te werken – uw output verdubbelen, verdrievoudigen of verviervoudigen. Dat is meestal de North Star die experts op het gebied van digitale marketing aantrekt om hun bureau te starten, maar het is niet altijd even eenvoudig voor iedereen.

Als je in gedachten heen en weer gaat over het starten van je bureau, zijn hier 5 signalen die je vertellen dat het tijd is.

1: Uw klanten hebben meer werk nodig dan u kunt leveren

Freelance digitale marketeers zullen het neonbord zien dat hen vertelt dat ze hun bureau moeten starten wanneer hun klanten om meer werk blijven vragen. In het begin kun je het werk alleen aan. Straks moet je het afstaan ​​aan onderaannemers. En daarna is het tijd om te overwegen om van uw bedrijf een bureaumodel te maken.

Je doet duidelijk geweldig werk als je klanten meer willen. Maar zonder een machine om jezelf te klonen, zit je vast aan het plafond van 1) hoeveel werk je per week kunt doen, en 2) hoeveel werk je per week MOET doen.

Als je werkweken van 50-60 uur perst om te proberen alles zelf gedaan te krijgen, is het tijd om een ​​digitaal marketingbureau te starten. Uw aanbod is gevalideerd en het is tijd om te verkopen aan uw klanten (bedrijven die hulp nodig hebben bij digitale marketing!).

Start een digitaal marketingbureau als uw klanten meer werk van u willen dan u alleen kunt leveren.

2: U heeft meer onderaannemers dan u zelf kunt beheren

misschien moet je een marketingbureau beginnen
Zodra uw digitale marketingbedrijf een punt bereikt waarop u onderaannemers inhuurt, is er een plafond dat daarboven ligt. Je hebt het plafond overschreden om de enige expert in je team te zijn. Om de volgende te halen, heb je iemand nodig die de leiding heeft over je onderaannemers. Als je een dozijn klanten en vijf onderaannemers hebt, begin je dat plafond te voelen. Dat is veel werk om te beoordelen, communicatie om te verwerken en boekhouding.

Je hebt hulp nodig. Die hulp komt van uw eerste bureauhuur – een accountmanager die tussen uw onderaannemers en u zit. Je bent officieel een bureau geworden zodra die Account Manager je team komt versterken. Een zucht van verlichting slaken. Die ene aanwerving bespaart u uren (zo niet dagen) werk waardoor u het gevoel kreeg dat u uit zijn voegen barstte.

Het is tijd om een ​​digitaal marketingbureau te starten als je het te druk hebt om je onderaannemingsteam alleen te leiden.

3: Je hebt een consistente stroom van inkomende klanten

Dit is het doel, toch? Een punt bereiken waarop je inbox gevuld is met nieuwe klantverzoeken en je DM’s allemaal om meer details vragen over het werken met jou, is een behoorlijk geweldig leven. Totdat het overweldigend begint te worden, wil je iedereen helpen, maar je kunt niet meer klanten binnenhalen omdat het onmogelijk is om het werk voor hen gedaan te krijgen.

Cue uw bureau. Wanneer u SOP’s maakt, onderaannemers en accountmanagers inhuurt, kunt u werk aannemen en indien nodig meer mensen inhuren om het te leveren. Het is tijd om een ​​bureau te starten als er meer mensen zijn die met je willen samenwerken dan je met je huidige team aan zou kunnen. Dit is een eerbetoon aan je vermogen om jezelf op de markt te brengen. Indrukwekkend, zeer indrukwekkend.

Als prospects wekelijks contact met u opnemen om met u samen te werken en u niet in staat bent om hen te helpen, is dit een teken om uw digitale marketingbureau te starten.

4: U wilt zich concentreren op uw bedrijf, niet op de resultaten

Vroeger was deliverables je passie, maar nu kijk je naar het grote geheel. U bekijkt de leadgeneratiegegevens, gaat in de stroommodus om SOP’s te maken en u besteedt graag uw tijd aan het praten over de toekomst van uw bedrijf, niet over het resultaat dat die dag moet worden opgeleverd. Als je hierdoor met je hoofd moest knikken, is het tijd om je bureau te starten.

Je kunt jezelf uit de ‘leverbare stoel’ halen en jezelf in de ‘CEO-stoel’ plaatsen. In plaats van Facebook-advertenties te publiceren, inhoud te schrijven of je zorgen te maken over analyses van klantgegevens, richt je je op het verkrijgen van meer klanten voor je bureau. Uw team zal het werk van de klant afhandelen en u zult het bedrijf laten groeien. Minder tijd willen besteden aan het leveren en meer tijd willen besteden aan het bouwen is uw teken dat het tijd is om uw bureau te starten.

Een bureaumodel is uw volgende stap wanneer het idee om uw digitale marketingbedrijf te laten groeien spannender is dan het afhandelen van de resultaten.

5: U kunt een strategie bedenken om uw bureau te starten

Het starten van een bureau is een natuurlijke ontwikkeling van werken als een digitale marketeer, onderaannemers inhuren en dat veranderd jouw bussiness

in een agentschap. Maar dat betekent niet dat de opleiding achter het runnen van een succesvol bureau vanzelf komt. U weet wanneer het tijd is om een ​​onderaannemer aan uw team toe te voegen wanneer uw aannemers daarom vragen, of u kunt zien dat hun werklast is gemaximaliseerd.

U weet niet hoe u een groeitrechter voor een bureau moet maken, een perfect sjabloon voor een bureauvoorstel moet sturen en de marketinglessen die niemand u ooit heeft geleerd als het gaat om het laten groeien van uw bureau. Dat is alles wat je moet leren door ervaring of ervoor kiest om te katalyseren door de Agency Growth Toolkit in Lab te lezen. Binnen de Agency Growth Toolkit krijg je ook de Appointment Getter Template, Client Intake Questionnaire, lessen over het creëren van de perfecte bureaupijplijn en de details van het opbouwen van een gestage stroom van klanten in 30 minuten per dag.

Een bureau laten groeien brengt gevaarlijke valkuilen met zich mee. Ondernemers zijn klaar om hun bureau te starten wanneer ze openstaan ​​voor het leren van deze valkuilen en bewezen successjablonen.

Related Post

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.